tirsdag 23. november 2010

Juleshopping!

A woman with a stack of Christmas gifts walks down a busy shopping street (1538R-54311 / alc0029 © IMAGEZOO)- Og da har startskuddet offesielt gått av for innkjøp av årets julegaver! I mitt forrige innlegg skrev jeg at man skal ta seg god tid i førjulstiden. Det er jo selvfølgelig bare tull. FOR her MÅ det gå unna dersom man skal rekke å komme i mål. Så folkens LØYPE for her kommer JEG!  
Ikke bare at man skal rekke å kjøpe disse gavene, men det skal jo helst være noe kreativ og orginalt - og noe som du ikke har kjøpt før. Men hvem har vel overiskt over det? Heldigvis siden jeg er superkvinne? så har jo jeg selvfølgelig alt under kontroll - or NOT! Gaveshopping er ikke så ille som det kan høres ut som, men jo nærmere man kommer jul jo verre blir det. For da skal du stå i kø sammen med de andre tusen som er ute i samme ærend. Først skal man sitte i bilkø på tur til butikken, så er det kø for å komme seg inn i butikken, så kø inn i prøverommet- Nei det var vist feil, for FY man skal jo ikke handle til seg selv! Når du endelig å suamfart butikken(e) og funnet den perfekte gaven, begynner turen frem til kassen. Så endelig din tur - så ringer telefonen! Vel ute av butikken så er det på'n igjen for det er jo ikke bare du som skal ut av butikken eller byen. Og kafètur er det bare å glemme, for hvem har vel tid til det - og ikke er det noe plass heller? Så moralen er: Vær ute i god tid :-) God førjulstid!

2 kommentarer:

  1. Jeg er fortsatt i fornektelsens dal og later som at det er lenge til jul:) Men smellen blir vel dobbel så hard når jeg får karret meg ut herifra...så jeg blir litt til:) Kjekt innlegg! Her kommer jeg igjen!

    SvarSlett
  2. så flott blogg du har. ser du har vært å handlet både det ene og det andre i den siste.. og flott å høre at du har funnet den perfekte gave, selv om ting ikke ble hels som du tenkte...
    og det er ikke bare du som liker lille speisal

    SvarSlett