søndag 24. oktober 2010

Når helgen blir bare burde-burde!

Og plutselig var helgen brått over...Fredag startet med blytunge øyelukk. Etter å ha stablet seg gjennom noen timer på skolebenken med metodelære, kunne helgen endelig starte. Jippi! tenkte jeg, og det første jeg ønsket å gjøre var å synke dypt ned i sofaen med pleddet trekt langt over hue. Men det var det liten tid til, for planene og gjøremålene stod i tettere kø en rushtraffikken ut av Oslo. For her skulle det syes, males, skiftes dekk - og JA! det gjør jeg selv, er jo tross alt superkvinne! At jeg fikk noe hjelp av supermannen trengs vel ikke sies så høyt..
- Deretter skulle jeg ha strøket noen gardiner. Innimellom burde jeg sikkert ha rukket noe matlaging, men selv superkvinner jukser også skal dere vite :-). Og Gullrekka kunne jeg bare se langt etter. Når lørdagen ankom, var det bare å gyve løs på dagens liste. For selv om mye var unnagjort fredag, var det ikke fritt for gjøremål som stod for tur før helgen var omme. Så skulle man tro at søndagen kom til å bli min hviledag, men neida......Og da er det bare en ting å gjøre - Telle ned til neste helg! 

1 kommentar:

  1. Hei på deg kjære superkvinne...dette her høres mistenkelig lik ut som min helg, det er så mye som definitivt ikke er morro...men uansett helger er best;-)) kos roomy

    SvarSlett